Uppdatering

Den här tisdagen har gått fort! Först storstädade jag hela lägenheten, sen ringde Sanna och tyckte att vi skulle gå på stan en sväng för hon hade precis fått sin lön och så var det ju så fint väder... När jag kom fram till stan hade det börjat regna och himlen såg allt annat än ljus och klar ut... Spö regn resten av dagen nästan blev det. Men vi lyckades ha roligt i alla fall, det blev tacotallrik på Valentino källaren till lunch och sen stor shopping. Weehoo. Jag hittade jättesöta rosa/lila nagellack som fick följa med mig hem.

Efter shopping for jag till mamma med syster yster för att äta middag och handla på coop. Blää vad mycket folk det redan var och det är bara tisdag ännu, kommer ju vara fullsmockat om man måste handla något på torsdag. Efter middagen som blev pytt i panna åkte jag och Peter hem och tittade Desperate Housewives. Och åt jordgubbar! Mmmm gott.

Nu tänkte jag gå och sova, är helt slut i kroppen och imorgon blir det promenad med stavar om vädret tillåter det!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0