Never seen the light of day

Tjoho! Hann visst inte med att skriva alls igår ser jag nu. Vi spenderade hela dagen i Jukkasjärvi där Peter pluggade och jag läste böcker. Sen hann vi med en runda på stan också så nu slipper vi gå nästa vecka.

Idag är det midsommarafton och självklart är det jättefint väder...not! Det har varit mulet och kallt hela dagen, lite regn till och från också. Så det spelade absolut ingen som helst roll att jag jobbade idag, hade ändå inte velat sätta min fot utanför dörren. Plus att det är grymt bra OB idag... Och hur lite folk som helst! En kanon dag helt enkelt.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen plocka här hemma. Vi ska äta middag hos Peters pappa idag så jag slipper i alla fall tjorva med sånt ikväll!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0