Today

♥  Dagens humör: Pigg och glad
♥  Dagens väder: Soligt och varmt!
♥  Dagens frisyr: hästsvans
♥  Dagens klädsel: linne och mysbyxor
♥  Dagens smycken: min förlovningsring
♥  Dagens planer: njuta av värmen!
♥  Dagens materiella vill ha: jag är faktiskt nöjd på den fronten just nu
♥  Dagens längtan: efter semestern och att få bada
♥  Dagens fundering: hur jag ska klara mig i värmen i Indien, när jag flyter bort i Kiruna...?
♥  Dagens beroende: Vatten
♥  Dagens tråkigaste: städningen
♥  Dagens tidning: Annonsbladet
♥  Dagens låt: Håkan Hellström- Nu kan du få mig så lätt
♥  Dagens tv-serie: Våra bästa år kikade jag lite på innan
♥  Dagens naglar: genomskinligt lackade
♥  Dagens hemsida: hm.com
♥  Dagens mat: fiskbullar blev det till lunch
♥  Dagens borde: träna?
♥  Dagens roligaste: -
♥  Dagens personer: Peter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0