Jag ramlar dåliga gatan fram

♥  Dagens humör: helt slut i kroppen och huvudet
♥  Dagens väder: Sol men lite blåsigt
♥  Dagens frisyr:  hästsvans
♥  Dagens klädsel: rosa/grått linne och jeans
♥  Dagens smycken: inget alls just nu
♥  Dagens planer: jobbat och nu vill jag nog sova snart?
♥  Dagens materiella vill ha: en tablett så man slipper sjukdom..finns det nån sån?
♥  Dagens längtan: till semestern
♥  Dagens fundering: om jag kommer ha någon röst när jag vaknar imorgon
♥  Dagens beroende: vatten och halstabletter
♥  Dagens tråkigaste: att jag är sjuk såklart!
♥  Dagens tidning: läste en Hälsa tidning på jobbet
♥  Dagens låt: Chris Brown- Forever
♥  Dagens tv-serie: -
♥  Dagens naglar: genomsklinliga
♥  Dagens hemsida: nll.se 
♥  Dagens mat: än blev en hampis på jobbet
♥  Dagens borde: sova!!
♥  Dagens roligaste: mina arbetskamrater!
♥  Dagens personer:  same as ovan plus Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0