För en lång, lång tid

Jag överlevde helgen! Massa festival skoj blandat med jobb från 8-16 hela helgen blev det. Hann med att grilla 3 av 3 dagar av helgen också, inte illa!

Nu däremot är det mer och massa jobb. Idag från 6-15....men imorgon, då är det minsann jag som äntligen får en ledig dag! Tjooho så himla skönt det ska bli, jag är helt död varje kväll när jag vaknat före 5, det är inte mänskligt att vakan så tidigt ens.

Imorgon ska jag och mamma vara och boka tågbiljetter till Luleå och så måste jag hinna med min veckostädning.

Just nu väntar jag på att Peter ska komma hem så vi får laga middag, jag är så trött att jag faktiskt inte orkar ta tag i det själv, jag är lat jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0